Przygotowaliśmy dla Ciebie listę najważniejszych pytań i odpowiedzi oraz instrukcje.
Wszystko zależy czy pod nowym adresem są warunki techniczne, w celu ustalenia możliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią.
Urządzenie światłowodowe (router) należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy.
W przypadku braku zwrotu może zostać naliczona nota obciążeniowa zgodnie z regulaminem i cennikiem umowy.
Termin płatności za świadczone usługi jest do każdego 10 dnia miesiąca.
Stan salda można zweryfkować:
-Logując się do panelu BOK
-Kontaktując się telefonicznie z infolinią.
Faktury dostępne są po zalogowaniu do panelu klienta BOK
Dyspozycje zwrotu należy pobrać z zakładki „dokumenty do pobrania”. Wypełniony dokument można złożyć w formie:
-Skanu lub zdjęcia przesłanego na adres email biuro@swiatlowodem.pl
-Dokumentu wysłanego drogą tradycyjną (listownie).
-Osobiście w naszym biurze.
W celu przypomnienia lub nadania nowego hasła należy skontaktować się z infolinią.
Ważne – wyłącznie właściciel umowy może zmienić hasło.
Aby poprawnie wykonać test prędkości należy połączyć urządzenie, na którym będzie wykonywany test z routerem za pomocą kabla internetowego i podłączeniu przejść na witrynę speedtest.net
2,4Ghz – Większy zasięg WiFi, mniejsza przepustowość.
5Ghz – Mniejszy zasięg WiFi, większa przepustowość.
Kliknij TUTAJ i poznaj kilka kluczowych zasad.
Tak, dzięki naszej aplikacji mobilnej możesz oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych.
Na chwilę obecną wszystkie pakiety telewizyjne są łączone z usługą internetu światłowodowego.
Przenieść numer mogą klienci Orange korzystający wyłącznie z usługi Orange na kartę.
Rozmowy, sms-y/mms-y są nielimitowane niezależnie od wybranego pakietu, natomiast ilość GB zależy od wybranej taryfy.
Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej, nasi Doradcy odpowiedzą na Twoja wiadomość w możliwie najszybszym terminie.
Biuro@swiatlowodem.pl
Konsultant@swiatlowodem.pl
Pn-Pt 8:00-19:00
Sobota: 8:00-16:00
Niedziela: Nieczynne