Przygotowaliśmy dla Ciebie listę najważniejszych pytań i odpowiedzi oraz instrukcje.
Wszystko zależy czy pod nowym adresem są warunki techniczne, w celu ustalenia możliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią.
Urządzenie światłowodowe (router) należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy.
W przypadku braku zwrotu może zostać naliczona nota obciążeniowa zgodnie z regulaminem i cennikiem umowy.
Przenieść numer mogą klienci Orange korzystający wyłącznie z usługi Orange na kartę.
Rozmowy, sms-y/mms-y są nielimitowane niezależnie od wybranego pakietu, natomiast ilość GB zależy od wybranej taryfy.
Termin płatności za świadczone usługi jest do każdego 10 dnia miesiąca.
Stan salda można zweryfkować:
-Logując się do panelu BOK
-Kontaktując się telefonicznie z infolinią.
Faktury dostępne są po zalogowaniu do panelu klienta BOK
Dyspozycje zwrotu należy pobrać z zakładki “dokumenty do pobrania”. Wypełniony dokument można złożyć w formie:
-Skanu lub zdjęcia przesłanego na adres email biuro@swiatlowodem.pl
-Dokumentu wysłanego drogą tradycyjną (listownie).
-Osobiście w naszym biurze.
W celu przypomnienia lub nadania nowego hasła należy skontaktować się z infolinią.
Ważne – wyłącznie właściciel umowy może zmienić hasło.
Aby poprawnie wykonać test prędkości należy połączyć urządzenie, na którym będzie wykonywany test z routerem za pomocą kabla internetowego i podłączeniu przejść na witrynę speedtest.net
2,4Ghz – Większy zasięg WiFi, mniejsza przepustowość.
5Ghz – Mniejszy zasięg WiFi, większa przepustowość.
Kliknij TUTAJ i poznaj kilka kluczowych zasad.
Umowa może zostać przedłużona:
-Elektronicznie
-Drogą listowną
-Telefonicznie
Umowę można przepisać w następujący sposób:
-Wypełniając wniosek “Cesja Umowy” dostępny w zakładce “Dokumenty do pobrania” i wysyłając go w formie skanu lub zdjęcia na email:
Biuro@swiatlowodem.pl
-Odwiedzając jedno z naszych biur z wypełnionym dokumentem.
Właściciel umowy może upoważnić osobę wyznaczoną do kontaktu, natomiast w przypadku braku upoważnienia jedyną osobą, której zostaną udzielone wszelkie informacje na temat umowy jest właściciel.
Tak, dzięki naszej aplikacji mobilnej możesz oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych.
Na chwilę obecną wszystkie pakiety telewizyjne są łączone z usługą internetu światłowodowego.
Pn-Pt 8:00-19:00
Sobota: 8:00-16:00
Niedziela: Nieczynne
Biuro@swiatlowodem.pl
Konsultant@swiatlowodem.pl
Please select a template first